درمان بیماری های زنان در خانه


اهمیت تب کردن نوزادان

یکی از اصلی ترین مشکلات در دوران نوزادی تب کردن می باشد. معمولا برخی از خانواده ها از دمای طبیعی بدن یک نوزاد باخبر نیستند و به همین دلیل توجهی به سلامتی او ندارند.

تأثیرات بی نظیر دوش گرفتن در شب

دوش گرفتن در شب در حقیقت در هر زمانی نتیجه مناسب نمی دهد. برخی از افراد با دوش گرفتن دقیقا پیش از خوابیدن می توانند به بی خوابی دچار شوند.

تأثیر صبحانه بر کاهش ابتلا به بیماری

افرادی که از ابتدایی ترین سال های زندگی با صبحانه خوردن عادت به شروع یک صبح دارند نسبت به افراد دیگر از سلامتی بیشتری بهره می برند.

خواص رب انار تازه

سعی کنید تا رب انار را به صورت تازه مصرف کنید ، زیرا در این صورت ویتامین های نهفته در داخل آن به بدن شما وارد می شود. این ویتامین ها عبارتند از ویتامین های آ ، ب و ث.

خواص غوره و آبغوره

با مصرف شربت تهیه شده از آبغوره متوجه خواهید که میزان خروج ادرار در شما افزایش می یابد. بنابراین مصرف این آب ترش می تواند فشار خون را کاهش دهد.

خواص میوه ی درخت بلوط

این خواص آنقدر مهم هستند که به جادویی از سوی درخت بلوط موسوم می باشند. سعی کنید تا از این جادو برای افزایش سلامتی بدن خود نیز کمک بگیرید.

شقاقل و آشنایی با خواص آن

شقاقل به میوه ای گفته می شود که از نظر ظاهری همانند یک هویج بوده اما با خواصی متفاوت و همچنین رنگ و مزه ای دیگر قابل مصرف می باشد.

بدن انسان و آمادگی برای یک رابطه جنسی

  ما شما قبل از برقراری یک رابطه می توانید علت عدم تمایل خود را بیان کنید ، قطعا یک انسان عاقل و با احساس فرد مقابل خود را درک می کند و به او اجازه می دهد تا از بعدهای روانی و جسمی برای چنین رابطه ای آماده باشد.  

راه های درمان زود انزالی

هرچه زمان ارضاء شدن در شما افزایش یابد نشان دهنده ی درمان کوتاه مدت زود انزالی خواهد بود.

عرق زنجبیل ، خواص ، طبع ، طریقه مصرف و مضرات زنجبیل

  زنجبیل, خواص زنجبیل ,طبع زنجبیل ,طریقه مصرف زنجبیل ,مضرات زنجبیل ,عرق زنجبیل ,خواص عرق زنجبیل ,طریقه مصرف عرق زنجبیل,زنجبیل و لاغری,خواص زنجبیل برای مردان  
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.