درمان طبیعی خونریزی از لثه


درمان طبیعی خونریزی از لثه گرداوری شد

درمان طبیعی خونریزی از لثه

 

خونریزی از لثه یکی از ناراحت کننده ترین حالات برای دهان و دندان فرد به شمار می رود ، شما می توانید در کمترین زمان ممکن این مشکل را با رعایت برخی از اصول تغذیه ای و بهداشتی برطرف نمایید ، اما برای این کار علاوه بر این اصول باید از یک سری درمان های طبیعی نیز بهره مند شوید. در صورتی که خونریزی از لثه ی شما بسیار شدیدتر از گذشته شده است باید حتما به یک دندانپزشک مراجعه نموده و موضوع را برای بررسی بیشتر با آن مطرح کنید تا تدابیر درمانی لازم برای شما در نظر گرفته شود.

در اکثر مواقع علت خونریزی لثه به نحوه مسواک زدن شما ارتباط دارد ، تمام تلاش خود را به کار ببندید تا در زمان مسواک زدن با فشار زیاد این کار را انجام ندهید ، زیرا خونریزی از لثه در مرحله ی ابتدایی قرار دارد و پس از آن مشکلات دیگری همچون عفونت های پی در پی رخ خواهد داد. اگر علت خونریزی شما چنین پدیده ای است بهتر است برای ضدعفونی کردن دهان و دندان خود از آب و نک بهره ببرید. آب باید در حد ولرم باشد و با کمی نمک به خوبی در داخل دهان قرار گیرد .

بسیاری از ما از لیموترش تنها برای استفاده در داخل غذا کمک می گیریم در حالی که لیموترش با اثر خود می تواند عوامل میکروبی و همچنین زخم ها را با سرعت بیشتری التیام ببخشد. مصرف مواد غذایی که نیازمند گاز زدن و فشار بر دندان ها می باشند یکی از عناصر مفید برای بهبود عملکرد جویدن و همچنین کاهش درد و ناراحتی و قوی تر شدن لثه خواهند بود که از جمله ی آنها می توان به هویج اشاره کرد. رژیم غذایی خود را عاری از هرگونه چربی نمایید تا دندان و لثه درد کمتر و سرعت بهبودی بیشتری را تجربه کند.

درمان طبیعی خونریزی از لثه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.